20552
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
Dystrybucja towarów i usług jest bardzo droga. Pomimo jednak, iż pochłania zbyt duzo kosztów, konsumenci nie otrzymują towarów we właściwym czasie, we właściwej ilości i po godziwej cenie. Przedsiębiorstwa wszystkich rodzajów stoją zatem przed podwójnym wyzwaniem: obniżenia kosztów i polepszenia obsługi klienta. Logistyka przetarła nowe szlaki i stworzyła nowe możliwości, dzięki czemu - przy pomocy nowoczesnej techniki informacyjnej i komunikacyjnej-problemy te można obecnie stosunkowo łatwo rozwiązać. By jednak uprościć i przyśpieszyć różne procesy na drdze towarów od producenta do konsumenta, konieczne jest krytyczne spojrzenie na dotychczasowe rozwiązania i opracowanie nowych strategii. Autor tej książki wskazuje, gdzie w systemie dystrybucji znajdują się błędy, wąskie gardła i bariery, oraz doradza, jakie metody i środki należy wykorzystać, by przedsiębiorstwa na różnych poziomach mogły poprzez działania wewnętrzne i w kooperacji ze swymi partnerami handlowymi zmniejszyć koszty własne i związanie kapitału własnego, a równocześnie polepszyć obsługę klienta.[źródło: tekst z okładki].
Availability:
Wypożyczalnia w Nędzy
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strona 97
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again