20472
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; przełożyli: Robert Bartołd, Maria Sicińska, Mariusz Trojański, Anna Zdziemborska. - Poznań : Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] strony : ilustracje, tabele ; 27 cm.
Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąz źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwościa spojrzenia, wnikliwością i umiejetnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojecie, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umijętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.[źródło: fragment tekstu z okładki].
Status dostępności:
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej