20472
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; przełożyli: Robert Bartołd, Maria Sicińska, Mariusz Trojański, Anna Zdziemborska. - Poznań : Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] strony : ilustracje, tabele ; 27 cm.
Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąz źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwościa spojrzenia, wnikliwością i umiejetnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojecie, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umijętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.[źródło: fragment tekstu z okładki].
Availability:
Wypożyczalnia w Nędzy
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again