Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Gry i zabawki
(17)
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia w Nędzy
(19)
Filia w Zawadzie Książęcej
(1)
Autor
Blanchot Denis
(2)
André Mark (1964- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Brew-Hammond Nana
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Daniel Susanna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Głowińska Anita
(1)
Jokitalo Timo
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lalet Michel
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lévi Laurent
(1)
Makowska Kaja
(1)
Moon Alan R
(1)
Parvis Sarah
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Quidault Pascal
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sher Abby
(1)
Sielicki Jan
(1)
Sinclair Carla
(1)
Smolenceva Evgeniâ
(1)
Szrama Marcin
(1)
Thompson Cashawn
(1)
Timonen Vesa
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Workneh Lilly
(1)
Zeidan Maia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Sukces
(1)
Sława
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(11)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry planszowe
(3)
Bibliografia
(1)
Biografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
20 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra (40 znaczników: szmaragdów, diamentów, szafirów, onyksów, rubinów, złota i 90 kart rozwoju: karty poziomów i płytki arystokratów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x21x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 10+.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata/ Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart Epok, 78 monet, 48 żetonów Konfliktów, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań : karton, tektura, papier, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy: 3-7. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 10+.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 dla dzieci : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (90 kart: 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami i 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu: razem 24 części) ; 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 14 cm).
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 6+.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / Denis Blanchot ; Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (55 kart) : tektura, metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 9 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2 i więcej. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy: 6+.
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Jacques Cottereau ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (30 kart) : tektura, metal, kolor ; w pudełku 10 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 9 cm) .
Liczba graczy: 2+. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy: 4+.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [Źródło: lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szeregowy pingwin / Bruno Cathala, Matthieu Lanvin, ilustracje: Rémy Tornior. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (90 kart o numerach 1-9 podzielonych na 5 zestawów odpowiadających strefom strategicznym - 18x Antarktyda, 18x Pustynia, 18x Dżungla, 18x Miasto, 18x Księżyc) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje : 12 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 10+.
Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój… całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość, iż ta mała karcianka faktycznie jest grą o dominację nad obszarem, to te małe, cwane pingwiny potrafią nieźle zaleźć za skórę. Co rundę musisz zadecydować, jakie karty przekazać przeciwnikom, a jakie zachować dla siebie. Następnie spośród posiadanych kart wybierasz jedną i zagrywasz. Zagrane karty zapewniają Ci wpływy na danym obszarze, za co na koniec gry dostaniesz punkty, jeśli na ręku posiadasz jeszcze karty należące do zdominowanego obszaru. Dylemat jest więc dość spory: czy mocną kartę zagrać jako kartę dominacji zwiększając szansę na kontrolę obszaru, czy lepiej zostawić ją sobie na ręce jako dużą ilość punktów ryzykując, że nie uda mi się go zdominować? A może coś pośrodku? Przewiduj ruchy innych i przygotuj się na nie tak, by wyjść na całej sytuacji jak najlepiej! To nie jest lekka gra dla leniwych! Podbijanie świata wymaga planowania i niezłej dawki knucia. Zwłaszcza, gdy świat podbijają pingwiny... [Źródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 16x23x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8+. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 14+.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik plusk! / autorzy Joel & Rafael Escalante ; ilustracje Maia Zeidan. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery, 4 żetony dmychanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami) : karton, tektura, drewno, kolor : w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 5-9.
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze? [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / autorzy gry Wilfried Fort i Marie Fort ; ilustracje Jewgienija Smolencewa i Irina Peczenkina ; tłumaczenie Kaja Makowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania i liczenia punktów, 36 żetonów do głosowania, 6 znaczników graczy : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 5+.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jajko Kolumba : łamigłówka / Timo Jokitalo, Vesa Timonen ; tłumaczenie Marcin Szrama. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (pudełko z planszą, 16 jajek, 20 dwustronnych kart zadań) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x13x5 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 6+.
Według obiegowej opinii Krzysztof Kolumb, wybitny żeglarz, był również mistrzem prostych rozwiązań. W pozornie trudnych zadaniach był w stanie odnaleźć schemat, czym zawstydzał innych, próbujących rozwiązać daną zagadkę. Teraz Ty również możesz spróbować swoich sił w niebanalnych wyzwaniach umysłowych Jajko Kolumba to logiczna łamigłówka, w której musisz odpowiednio rozmieścić kolorowe jajka na planszy. Karta zadania wskazuje, ile jajek i w jakich kolorach powinno się znaleźć w poszczególnych rzędach i kolumnach planszy. Dobrze się zastanów i ustaw jajka na odpowiednich miejscach, a następnie sprawdź rozwiązanie. Czy udało Ci się bezbłędnie rozwiązać zadanie? [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki ; ilustracje Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk i zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, 5 żetonów trybu jednoosobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 składane podajniki, indeks kart zawierający dziennik obserwacji przyrodniczych, schemat składania podajników) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 60-90 minut. Wiek graczy: 10+.
Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekspresłówka / tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, 2014. - 1 gra (60 okrągłych kart, karta wyjaśniająca kategorie) : karton, tektura, metal, kolor ; w pudełku 8x13x13 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 8 cm).
Liczba graczy: 2-8. Czas gry: ok. 10 minut. Wiek: 6+.
Kto pierwszy, ten lepszy! Dynamiczna gra karciana, która świetnie sprawdzi się zarówno do rozwijania dziecięcego słownictwa, jak i na imprezy! Naszym zadaniem jest najszybsze wymyślanie słów spełniających dwa kryteria: pierwszą literę oraz kategorię. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet & Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (plansza ; 14 białych kulek ; 14 czarnych kulek) : karton, plastik, metal ; w pudełku 6x31x35 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 7+.
Znakomita gra logiczna podana w odświeżonej formie. Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości, a do tego... kontaktem z fantastycznie wykonanymi elementami gry! Na czym to polega? Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. I to właściwie całe zasady! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu. Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, [2019]. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 158 kolorowych kart, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje; 29 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 30-60 minut. Wiek graczy: 8+.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Pierô. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (plansza na którą składają się: tor punktacji, 8 miejsc na karty, zasady punktowania ; 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 3-8. Czas gry: 20-30 minut. Wiek graczy: 8+.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, 1 almanach, 1 dwustronna mapa gwiazdozbiorów, 1 pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 60 minut. Wiek graczy: 8+.
Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel. [Źródło: lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (90 kart: 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami i 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu: razem 24 części) : papier, tektura, karton, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 13 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 8+.
Mądra gra, dzięki której gimnastykujesz umysł! Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książki w języku angielskim)
This mini edition of the award-winning Good Night Stories for Rebel Girls series showcases influential entrepreneurs who have used their creativity and ingenuity to build successful businesses. [Źródło: rebelgirls.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książki w języku angielskim)
Good Night Stories for Rebel Girls: 100 Real-Life Tales of Black Girl Magic acknowledges, applauds, and amplifies the incredible stories of 100 inspiring Black women and girls from the past and present. [Źródło: rebelgirls.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929(02.053.2) (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Punto: Po kropkach do zwycięstwa! / Bernhard Weber. - Gdańsk : Rebel ; Game Factory, 2018. - 1 gra (72 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x6x3 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 16 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 8+.
Punto to gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz! Na czym to polega? Gra zawiera 4 talie w 4 różnych kolorach. W każdej z nich znajdują się karty z kropkami (od 1 do 9). Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart. [Źródło: rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej