Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
Forma i typ
Książki
(17594)
Proza
(6252)
Czasopisma
(1861)
Publikacje popularnonaukowe
(716)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(620)
Gry i zabawki
(95)
Poezja
(486)
Poradniki i przewodniki
(266)
Komiksy i książki obrazkowe
(248)
Dramat (rodzaj)
(124)
Publikacje dydaktyczne
(124)
Publikacje naukowe
(123)
Publikacje religijne
(101)
Publikacje fachowe
(28)
Albumy i książki artystyczne
(27)
Fotografie
(26)
Publikacje informacyjne
(17)
Audiobooki
(7)
Książka
(7)
Mapy
(7)
Dramaty
(6)
Muzyka
(5)
Druki ulotne
(4)
Nuty
(4)
Rysunki
(4)
Literatura faktu
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Książki obrazkowe
(2)
Książki
(1)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Biografie
(1)
Filmy i seriale
(1)
Grafiki
(1)
Ksiazki
(1)
Literatura dla najmłodszych
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje popularne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Starodruki
(1)
Wolumin nc
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
nieokreślona
(25)
wypożyczone
(23)
Placówka
Wypożyczalnia w Nędzy
(70)
Filia w Zawadzie Książęcej
(24)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Knizia Reiner
(4)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(3)
Cywińska Anna
(2)
Jabłońska Dorota
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Szulc Cezary
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaumont Jacques
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bernard Nicolas
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cebera Marta
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colovini Leo
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Deschamps Christine
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Disney Walt (1901-1966)
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Dziamska Dorota. ABC origami
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Farshtey Greg
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grzegorczyk Paweł
(1)
Hansson Jan Ake
(1)
Hołubowska Justyna
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Jokitalo Timo
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kinal Karol
(1)
Kitao Madoka
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Konrad Robert
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lalet Michel
(1)
Larek Tomek
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Lévi Laurent
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Makowska Kaja
(1)
Malarczyk Agnieszka (ilustratorka)
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Michalik Mariusz
(1)
Moon Alan R
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Nesme Alexis
(1)
Niggels Andy
(1)
Origushi Hinata
(1)
Pallieres Philippe des
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Piwowarczyk Norbert
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Poncet Johanna
(1)
Quidault Pascal
(1)
Randolph Alex
(1)
Rejchtman Grzegorz. Ubongo
(1)
Riedl Wolfgang
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutowska Monika
(1)
Sielicki Jan
(1)
Sieroń Wojciech
(1)
Silski Łukasz
(1)
Sinding Anne Bjerregaard
(1)
Smolenceva Evgeniâ
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Socha Piotr
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Stefański Piotr
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szrama Marcin
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(52)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(95)
Język
polski
(95)
Odbiorca
Dzieci
(26)
6-8 lat
(11)
Dorośli
(11)
Młodzież
(11)
9-13 lat
(6)
14-17 lat
(4)
0-5 lat
(3)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Dzieci
(3)
Majsterkowanie
(3)
Rysowanie
(3)
Gry planszowe
(2)
Przyjaźń
(2)
Rodzice
(2)
Urodziny
(2)
Zabawa
(2)
Zwierzęta
(2)
Żółwie
(2)
Barwy
(1)
Ciekawostki
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Gady
(1)
Gwiazdy
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język angielski
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Księżyc (satelita Ziemi)
(1)
Las
(1)
Masza i Niedźwiedź (postacie fikcyjne)
(1)
Mała Syrena (postać fikcyjna)
(1)
Miłość
(1)
Morze
(1)
Myszka Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Nauka liczenia
(1)
Noc
(1)
Odgłosy
(1)
Origami
(1)
Osobowość
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Pociągi
(1)
Pojazdy
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Rodzina
(1)
Ssaki
(1)
Syreny (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szczęście
(1)
Sztuka
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport towarowy
(1)
Uczucia
(1)
Wyroby z papieru
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(48)
Gry i zabawy umysłowe
(18)
Gry planszowe
(17)
Publikacje dla dzieci
(8)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Gry edukacyjne
(2)
Książka do kąpieli
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Karty do gry
(1)
Książka z Szablonami
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
Edukacja i pedagogika
(2)
95 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra (40 znaczników: szmaragdów, diamentów, szafirów, onyksów, rubinów, złota i 90 kart rozwoju: karty poziomów i płytki arystokratów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x21x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 10+.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy : kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów / autor gry Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz ; autor wierszyka Dorota Gellner. - 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 3 części potwora Zębogona, 2 żetony Łowców Doskonałych, szafa) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (8 stron ; ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 1-6. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy 3+.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata/ Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart Epok, 78 monet, 48 żetonów Konfliktów, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań : karton, tektura, papier, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy: 3-7. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 10+.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Mały Chłopiec)
Książka, w której postaci ze znanej serii dla maluchów zachęcają do wspólnego wyszukiwania elementów na ilustracji, znajdowania różnic i wskazywania tego, co nie pasuje. Doskonała i ćwicząca spostrzegawczość zabawa dla najmłodszych. [Źródło: smyk.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93IIB (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 dla dzieci : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (90 kart: 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami i 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu: razem 24 części) ; 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 14 cm).
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 6+.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna junior / ilustracje Nicolas Bernard. - Kraków : Cartamundi brak danych. - 1 gra (55 kart do gry) : karton, kolor ; w pudełku 12x11,5x4n cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 11 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy:6+.
Jak mówił Napoleon Bonaparte „Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.” Zatem analizuj karty, uważaj na przeciwnika i obmyśl idealną strategię! W tej grze zaoferujemy Ci nie jedną, nie dwie, ale aż OSIEM różnych wersji karcianych wojen. Podejmiesz wyzwanie? [Żródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / Denis Blanchot ; Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (55 kart) : tektura, metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 9 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2 i więcej. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy: 6+.
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Recto Verso : Buduj imprezowo / autorzy gry: Inka i Marcus Brand ; ilustracje: Camille Chaussy ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Warszawa : Story House Egmont, copyright 2022. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 100 punktów zwycięstwa, 36 żetony partnerów - 6 dużych żetonów graczy i 30 małych sześciokątnych żetonów graczy, 11 dużych drewnianych elementów, 64 karty - 32 z niebieskim tłem i 32 z fioletowym tłem) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x9 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Buduj imprezowo! Komunikacja, współpraca i szybkość! „Recto Verso” to wyjątkowo szybka i prosta familijna gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szeregowy pingwin / Bruno Cathala, Matthieu Lanvin, ilustracje: Rémy Tornior. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (90 kart o numerach 1-9 podzielonych na 5 zestawów odpowiadających strefom strategicznym - 18x Antarktyda, 18x Pustynia, 18x Dżungla, 18x Miasto, 18x Księżyc) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje : 12 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 10+.
Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój… całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość, iż ta mała karcianka faktycznie jest grą o dominację nad obszarem, to te małe, cwane pingwiny potrafią nieźle zaleźć za skórę. Co rundę musisz zadecydować, jakie karty przekazać przeciwnikom, a jakie zachować dla siebie. Następnie spośród posiadanych kart wybierasz jedną i zagrywasz. Zagrane karty zapewniają Ci wpływy na danym obszarze, za co na koniec gry dostaniesz punkty, jeśli na ręku posiadasz jeszcze karty należące do zdominowanego obszaru. Dylemat jest więc dość spory: czy mocną kartę zagrać jako kartę dominacji zwiększając szansę na kontrolę obszaru, czy lepiej zostawić ją sobie na ręce jako dużą ilość punktów ryzykując, że nie uda mi się go zdominować? A może coś pośrodku? Przewiduj ruchy innych i przygotuj się na nie tak, by wyjść na całej sytuacji jak najlepiej! To nie jest lekka gra dla leniwych! Podbijanie świata wymaga planowania i niezłej dawki knucia. Zwłaszcza, gdy świat podbijają pingwiny... [Źródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 16x23x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8+. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 14+.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka ucieczka / autor Leo Colovini ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2017. - 1 gra (8 dwustronnych płytek terenu, 102 karty, 30 pionków piratów, 8 żetonów skrzyń, 5 znaczników graczy, więzienna cela, piracka kryjówka, łódźworeczek) : karton, tektura, drewno, materiał, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm + instrukcja (8 stron: ilustracje ; 25 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 8-108 lat.
Każdy gracz posiada sześciu piratów, którym pomaga w ucieczce z lochów. Piraci muszą dotrzeć do czekającej na nich łódki. Jest ona jednak za mała i nie dla wszystkich wystarczy w niej miejsca! Musisz w przemyślany sposób przemieszczać swoich piratów. Nie zawsze wygrywa ten, który biegnie najszybciej! Czasami warto cofnąć się, aby zdobyć ekwipunek przydatny w dalszej ucieczce. Gra kończy się, gdy któryś z graczy umieści w łodzi wszystkich swoich piratów. Zostaje on zwycięzcą i szczęśliwie odpływa, pozostawiając kompanów na pastwę losu. Proste zasady gry! [Źródło:naszaksiegarnia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pływam puzzle, lotto / ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Granna, 2021. - 1 gra (6 puzzli każdy z 4 części) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 1+. Czas gry: 10-15 minut. Wiek graczy: 2-4 lata.
Pływam to puzzle, loteryjka i memory w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie. Tym razem w roli głównej: kajak, motorówka, żaglówka, kółko do pływania, kuter rybacki i kombinezon nurka. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Supercolor: DocMcStuffins / Disney - Italy: Clementoni, brak danych. - 1 gra (40 puzzli) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x20x3 cm.
Liczba graczy: 1. Czas gry: brak danych. Wiek graczy: 3+.
Puzzle 40.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bajkowe kółeczka czyli Origami płaskie z koła / Dorota Dziamska. - Warszawa : BIS, 2013. - 76, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(ABC origami / Dorota Dziamska)
Tym razem przeniesiemy się w świat bohaterów ulubionych książek. Z kolorowych kółek wyczarujemy postaci krasnoludków, czarownicy, królewny Śnieżki, Małej Syrenki, Pippi Langstrump, a nawet Harryego Pottera! Technika origami płaskie z koła polega na odpowiednim składaniu kolorowych kół i modelowaniu z nich form, które należy następnie delikatnie podkleić na kolorowym kartonie. Wspaniała zabawa dla przedszkolaków i dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 689 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik plusk! / autorzy Joel & Rafael Escalante ; ilustracje Maia Zeidan. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery, 4 żetony dmychanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami) : karton, tektura, drewno, kolor : w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 5-9.
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze? [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kai / autorstwa Grega Farshteya ; przekład Paweł Grzegorczyk - Łódź : Ameet, [2011]. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Lego Ninjago, Masters of Spinjitzu)
Seria czterech książek, których bohaterami są wybrane postaci ze świata LEGO® Ninjago. Mali czytelnicy znajdą w nich nie tylko fascynujące przygody nieustraszonych wojowników ze świata LEGO® Ninjago, ale także mnóstwo ciekawostek na temat swoich ulubionych postaci i wiele fantastycznych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 82-93 IIOp (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / autorzy gry Wilfried Fort i Marie Fort ; ilustracje Jewgienija Smolencewa i Irina Peczenkina ; tłumaczenie Kaja Makowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania i liczenia punktów, 36 żetonów do głosowania, 6 znaczników graczy : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 5+.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rekin / Arpad Fritsche ; ilustracje Dovydas Čiuplys. - Warszawa : Granna, 2017. - 1 gra (plansza rafy, 16 małych rybek, 6 drapieżników, 4 rybki przypominajki, 2 kolorowe kostki) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 5+.
Gra Rekin to pełna zwrotów akcji gra rodzinna. Pędź rybkami do mety po zwycięstwo. Uważaj jednak na żarłoczne rekiny, które będą próbować pokrzyżować Twoje szyki. [Źródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan Twardowski / Wojciech Grajkowski ; ilustracje Katarzyna Fic. - Warszawa : Granna, 2018. - 1 gra (16 dwustronnych kafelków karczmy, 6 kart portretów szlachciców, 6 kart wskazówek, 4 piekielne maski, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 5x19x27 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Legendy polskie / Granna)
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 25 minut. Wiek graczy: 6+.
Jaką postać tym razem przybrał znany czarodziej: szlachcica z bujną brodą czy może dumnego pana z fajką? Spróbujcie złapać Twardowskiego, ale uważajcie: najsłynniejszy mag będzie próbował wywieść Was w pole! Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trexo : kółko i krzyżyk w nowym wymiarze / autor Jan Ake Hansson ; opracowanie graficzne Cezary Szulc ; tłumaczenie Wojciech Sieroń. - Warszawa : Egmont Polska, 2017. - 1 gra (plansza, 45 płytek z symbolami) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 19x19 cm).
Liczba graczy: 2. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 7+.
Kółko i krzyżyk w nowym wymiarze! Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie - poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie. Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta. Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej