Plansze do gry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(49)
Forma i typ
Gry i zabawki
(48)
Dostępność
dostępne
(19)
nieokreślona
(18)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia w Nędzy
(30)
Filia w Zawadzie Książęcej
(18)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Blanchot Denis
(2)
André Mark (1964- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bernard Nicolas
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colovini Leo
(1)
Cywińska Anna
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Disney Walt (1901-1966)
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hansson Jan Ake
(1)
Jokitalo Timo
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaneko Hiroki
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kitao Madoka
(1)
Knizia Reiner
(1)
Konrad Robert
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Lalet Michel
(1)
Lévi Laurent
(1)
Makowska Kaja
(1)
Moon Alan R
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Poncet Johanna
(1)
Quidault Pascal
(1)
Randolph Alex
(1)
Riedl Wolfgang
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Rutowska Monika
(1)
Sieroń Wojciech
(1)
Silski Łukasz
(1)
Smolenceva Evgeniâ
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Stefański Piotr
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szrama Marcin
(1)
Szulc Cezary
(1)
Tahta Rikki
(1)
Timonen Vesa
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Urbańska Joanna
(1)
Wrzesiński K
(1)
Zeidan Maia
(1)
Čiuplys Dovydas
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Odbiorca
Dzieci
(4)
Młodzież
(4)
Dorośli
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
Temat
Myszka Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(2820)
Powieść
(1650)
Opowiadania i nowele
(974)
Powieść amerykańska
(863)
Powieść sensacyjna
(852)
Plansze do gry
(49)
Powieść historyczna
(599)
Thriller
(517)
Literatura dla najmłodszych
(510)
Kryminał
(502)
Powieść polska
(483)
Bajki i baśnie
(468)
Wiersze
(382)
Literatura dziecięca
(375)
Poradnik
(373)
Powieść przygodowa
(366)
Romans
(363)
Powieść angielska
(318)
Sensacja
(280)
Wydawnictwa popularne
(278)
Powieść fantastyczna
(276)
Literatura młodzieżowa
(265)
Powieść innych narodów
(265)
Biografie
(236)
Fantastyka
(197)
Pamiętniki i wspomnienia
(192)
Publikacje dla dzieci
(184)
Powieść psychologiczna
(177)
Fantasy
(173)
Publikacja bogato ilustrowana
(173)
Poezja
(172)
Opracowanie
(157)
Historia
(155)
Biografia
(132)
Encyklopedia
(118)
Thiller
(118)
Antologia
(116)
Podręcznik
(115)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(111)
Reportaż
(108)
Zwierzęta
(99)
Książki dla małych dzieci
(94)
Kucharstwo
(91)
Publikacje dydaktyczne
(88)
Saga rodzinna
(82)
Literatura dla dzieci
(80)
Powieść komediowa
(74)
Powieść niemiecka
(74)
Powieść erotyczna
(72)
Dramat (gatunek literacki)
(67)
Powieść francuska
(60)
Przepisy kulinarne
(60)
Romans historyczny
(60)
Horror
(58)
Literatura młodzieżowa obyczajowa
(57)
Powieść biograficzna
(56)
Powieść grozy
(53)
Publicystyka
(53)
Majsterkowanie
(52)
Publikacje fachowe
(52)
Książka obrazkowa
(51)
Poradniki
(50)
Komedia
(46)
Komiks
(45)
Literatura młodzieżowa fantastyczna
(45)
Hodowla zwierząt
(44)
Legendy i podania
(44)
Rozważania i rozmyślania religijne
(44)
Geografia
(43)
II wojna światowa
(42)
Literatura dziecięca zwierzęta
(40)
Wywiad dziennikarski
(40)
Przewodnik turystyczny
(39)
Medycyna
(38)
Opracowanie literackie
(38)
Literatura polska
(37)
Książka obrazkowa (picturebook)
(36)
Broszura
(35)
Słownik
(35)
Choroby
(33)
Tragedia
(33)
Książka kucharska
(32)
Powieść szwedzka
(32)
Materiały pomocnicze
(31)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(31)
Religia
(31)
Aforyzmy
(30)
Literatura dziecięca polska
(30)
Literatura dziecięca przygodowa
(30)
Powieść norweska
(30)
Magia
(29)
Powieść kanadyjska
(29)
Powieść religijna
(29)
Science fiction
(29)
Autobiografia
(28)
Islam
(28)
Książki dla najmłodszych
(28)
Literatura
(28)
Materiały pomocnicze dla szkół
(28)
Poezja konkretna
(28)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
49 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra (40 znaczników: szmaragdów, diamentów, szafirów, onyksów, rubinów, złota i 90 kart rozwoju: karty poziomów i płytki arystokratów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x21x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 10+.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata/ Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart Epok, 78 monet, 48 żetonów Konfliktów, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań : karton, tektura, papier, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy: 3-7. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 10+.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna junior / ilustracje Nicolas Bernard. - Kraków : Cartamundi brak danych. - 1 gra (55 kart do gry) : karton, kolor ; w pudełku 12x11,5x4n cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 11 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy:6+.
Jak mówił Napoleon Bonaparte „Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.” Zatem analizuj karty, uważaj na przeciwnika i obmyśl idealną strategię! W tej grze zaoferujemy Ci nie jedną, nie dwie, ale aż OSIEM różnych wersji karcianych wojen. Podejmiesz wyzwanie? [Żródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / Denis Blanchot ; Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (55 kart) : tektura, metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 9 cm).
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2 i więcej. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy: 6+.
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Jacques Cottereau ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (30 kart) : tektura, metal, kolor ; w pudełku 10 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 9 cm) .
Liczba graczy: 2+. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy: 4+.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [Źródło: lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szeregowy pingwin / Bruno Cathala, Matthieu Lanvin, ilustracje: Rémy Tornior. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (90 kart o numerach 1-9 podzielonych na 5 zestawów odpowiadających strefom strategicznym - 18x Antarktyda, 18x Pustynia, 18x Dżungla, 18x Miasto, 18x Księżyc) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje : 12 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 10+.
Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój… całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość, iż ta mała karcianka faktycznie jest grą o dominację nad obszarem, to te małe, cwane pingwiny potrafią nieźle zaleźć za skórę. Co rundę musisz zadecydować, jakie karty przekazać przeciwnikom, a jakie zachować dla siebie. Następnie spośród posiadanych kart wybierasz jedną i zagrywasz. Zagrane karty zapewniają Ci wpływy na danym obszarze, za co na koniec gry dostaniesz punkty, jeśli na ręku posiadasz jeszcze karty należące do zdominowanego obszaru. Dylemat jest więc dość spory: czy mocną kartę zagrać jako kartę dominacji zwiększając szansę na kontrolę obszaru, czy lepiej zostawić ją sobie na ręce jako dużą ilość punktów ryzykując, że nie uda mi się go zdominować? A może coś pośrodku? Przewiduj ruchy innych i przygotuj się na nie tak, by wyjść na całej sytuacji jak najlepiej! To nie jest lekka gra dla leniwych! Podbijanie świata wymaga planowania i niezłej dawki knucia. Zwłaszcza, gdy świat podbijają pingwiny... [Źródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka ucieczka / autor Leo Colovini ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2017. - 1 gra (8 dwustronnych płytek terenu, 102 karty, 30 pionków piratów, 8 żetonów skrzyń, 5 znaczników graczy, więzienna cela, piracka kryjówka, łódźworeczek) : karton, tektura, drewno, materiał, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm + instrukcja (8 stron: ilustracje ; 25 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 8-108 lat.
Każdy gracz posiada sześciu piratów, którym pomaga w ucieczce z lochów. Piraci muszą dotrzeć do czekającej na nich łódki. Jest ona jednak za mała i nie dla wszystkich wystarczy w niej miejsca! Musisz w przemyślany sposób przemieszczać swoich piratów. Nie zawsze wygrywa ten, który biegnie najszybciej! Czasami warto cofnąć się, aby zdobyć ekwipunek przydatny w dalszej ucieczce. Gra kończy się, gdy któryś z graczy umieści w łodzi wszystkich swoich piratów. Zostaje on zwycięzcą i szczęśliwie odpływa, pozostawiając kompanów na pastwę losu. Proste zasady gry! [Źródło:naszaksiegarnia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pływam puzzle, lotto / ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Granna, 2021. - 1 gra (6 puzzli każdy z 4 części) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 1+. Czas gry: 10-15 minut. Wiek graczy: 2-4 lata.
Pływam to puzzle, loteryjka i memory w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie. Tym razem w roli głównej: kajak, motorówka, żaglówka, kółko do pływania, kuter rybacki i kombinezon nurka. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Supercolor: DocMcStuffins / Disney - Italy: Clementoni, brak danych. - 1 gra (40 puzzli) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x20x3 cm.
Liczba graczy: 1. Czas gry: brak danych. Wiek graczy: 3+.
Puzzle 40.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik plusk! / autorzy Joel & Rafael Escalante ; ilustracje Maia Zeidan. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery, 4 żetony dmychanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami) : karton, tektura, drewno, kolor : w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 5-9.
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze? [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / autorzy gry Wilfried Fort i Marie Fort ; ilustracje Jewgienija Smolencewa i Irina Peczenkina ; tłumaczenie Kaja Makowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania i liczenia punktów, 36 żetonów do głosowania, 6 znaczników graczy : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 5+.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rekin / Arpad Fritsche ; ilustracje Dovydas Čiuplys. - Warszawa : Granna, 2017. - 1 gra (plansza rafy, 16 małych rybek, 6 drapieżników, 4 rybki przypominajki, 2 kolorowe kostki) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 5+.
Gra Rekin to pełna zwrotów akcji gra rodzinna. Pędź rybkami do mety po zwycięstwo. Uważaj jednak na żarłoczne rekiny, które będą próbować pokrzyżować Twoje szyki. [Źródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan Twardowski / Wojciech Grajkowski ; ilustracje Katarzyna Fic. - Warszawa : Granna, 2018. - 1 gra (16 dwustronnych kafelków karczmy, 6 kart portretów szlachciców, 6 kart wskazówek, 4 piekielne maski, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 5x19x27 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Legendy polskie / Granna)
Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 25 minut. Wiek graczy: 6+.
Jaką postać tym razem przybrał znany czarodziej: szlachcica z bujną brodą czy może dumnego pana z fajką? Spróbujcie złapać Twardowskiego, ale uważajcie: najsłynniejszy mag będzie próbował wywieść Was w pole! Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trexo : kółko i krzyżyk w nowym wymiarze / autor Jan Ake Hansson ; opracowanie graficzne Cezary Szulc ; tłumaczenie Wojciech Sieroń. - Warszawa : Egmont Polska, 2017. - 1 gra (plansza, 45 płytek z symbolami) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 19x19 cm).
Liczba graczy: 2. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 7+.
Kółko i krzyżyk w nowym wymiarze! Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie - poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie. Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta. Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jajko Kolumba : łamigłówka / Timo Jokitalo, Vesa Timonen ; tłumaczenie Marcin Szrama. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (pudełko z planszą, 16 jajek, 20 dwustronnych kart zadań) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x13x5 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje ; 11 cm).
Liczba graczy: 1. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 6+.
Według obiegowej opinii Krzysztof Kolumb, wybitny żeglarz, był również mistrzem prostych rozwiązań. W pozornie trudnych zadaniach był w stanie odnaleźć schemat, czym zawstydzał innych, próbujących rozwiązać daną zagadkę. Teraz Ty również możesz spróbować swoich sił w niebanalnych wyzwaniach umysłowych Jajko Kolumba to logiczna łamigłówka, w której musisz odpowiednio rozmieścić kolorowe jajka na planszy. Karta zadania wskazuje, ile jajek i w jakich kolorach powinno się znaleźć w poszczególnych rzędach i kolumnach planszy. Dobrze się zastanów i ustaw jajka na odpowiednich miejscach, a następnie sprawdź rozwiązanie. Czy udało Ci się bezbłędnie rozwiązać zadanie? [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki ; ilustracje Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk i zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, 5 żetonów trybu jednoosobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 składane podajniki, indeks kart zawierający dziennik obserwacji przyrodniczych, schemat składania podajników) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 60-90 minut. Wiek graczy: 10+.
Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa o Tortugę / autorzy Madoka Kitao, Hiroki Kaneko ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - 1 gra (plansza do gry, 12 drewnianych klocków-pionków) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 5x20x20 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 7+.
U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga. W Bitwie o Tortugę nawet niewielka jednostka ma możliwość pokonać fregatę, jeżeli choć jeden z graczy okaże się wytrawnym kapitanem. Korzystaj z różnych możliwości manewrowych okrętów, zwyciężaj pojedynki i zdobywaj punkty! [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pchli Cyrk / Reiner Knizia ; ilustracje Łukasz Silski. - Podłęże : Muduko, 2020. - 1 pudełko (80 kart pcheł - o wartościach 0-7 w 10 kolorach, 9 kart akcji - po 3 sztuki każdej z 3 akcji) : karton, kolor ; w pudełku 10,5x15x3,5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 14 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas gry: 15 minut. Wiek graczy: 6+.
Do miasta przyjechał cyrk! Nie jest to jednak zwyczajny cyrk. Aby zobaczyć popisy, trzeba się trochę wysilić, bo to najmniejszy cyrk świata. Pchli cyrk! dobądź jak największą liczbę punktów poprzez zbieranie zestawów kart. [Źródło:empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska Luxtorpeda : bardzo szybka gra rodzinna / Reiner Knizia ; ilustracje Robert Konrad. - Warszawa : Egmont Polska, 2018. - 1 gra (49 podstawowych kart obiektów - po 7 kart w każdej kategorii, 49 kart obiektów - po 7 kart w każdej kategorii) : karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 19x19 cm).
Liczba graczy: 2-8. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 5-105.
"Polska Luxtorpeda" to gra imprezowa, przy której świetnie będą się bawić młodsi i starsi. W grze występują różne postaci i obiekty związane z polską kulturą, historią i przyrodą. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać - o zwycięstwie zadecydują pamięć i refleks! Ale przy okazji można się też czegoś nauczyć...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Reakcja łańcuchowa : dołącz ogniwo / Reiner Knizia - Warszawa : Egmont Polska, ©2023. - 1 gra (90 kwadratowych kafelków, 20 żetonów bonusowych, 4 tajne żetony koloru) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x12x4 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 20 minut. Wiek graczy: 8-108.
Reakcja łańcuchowa Im dłuższa, tym lepsza! Dopasuj do siebie symbole na kafelkach, aby uruchomić reakcję łańcuchową i zdobywać punkty. Im dłuższa reakcja, tym lepiej! Każdy ruch to łamigłówka wymagająca spostrzegawczości i planowania. Znalezienie najlepszej opcji dostarcza wielkiej satysfakcji. Dzięki małemu pudełku i szybkiej rozgrywce to idealna gra do zabrania w podróż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Zawadzie Książęcej
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej